1393-10-28 14:10
2787
0
9067
حجت الاسلام محمدی در میزگرد تخصصی اسلام هراسی در غرب :

غربیها به دنبال قانونی کردن کشتار مسلمانان و تخریب مساجد هستند / احضار سفرا و قطع رابطه با این کشورها تاثیرگذار خواهد بود

امام جمعه بندرگز در شنست تخصصی اسلام هراسی گفت :محور استکبار با این حرکت در مجله شارلی آبدو می خواهند کشتار مسلمانان و تخریب مساجد و توهین به مقدسات در اروپا را قانونی کنند .

 

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز صبح روز یکشنبه 28 دی ماه در میزگرد تخصصی اسلام هراسی در گرگان اظهار کرد: محور استکبار با این حرکت در مجله شارلی آبدو می خواهند کشتار مسلمانان و تخریب مساجد و توهین به مقدسات در اروپا را قانونی کنند .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه دولتهای غربی می خواهند هجمه به اسلام قانونی شود تصریح کرد: با این شگردهای تبلیغاتی به دنبال بازی دادن افکار عمومی دنیا هستند تاصدای مسلمانان به گوش جهانیان نرسد چون اسلام ندای واقعی سعادت است ؛ همانطور که نگذاشتند پیامبر اسلام صدای خود را به مردم برساند و با انداختن شکمبه بر روی ایشان و آزار و اذیت های فراوان می خواستند ندای وحی را قطع کنند.

وی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی پیامبر در شعب ابی طالب هم جزو برنامه های کفار بوده اذعان کرد: امروز هم برخی کشورهای اسلامی با سران غربی همنوا شدند و می خواهند جلوی صدور اسلام را بگیرند و تحریم ایران نیز در راستای همین برنامه هاست .

این کارشناس امور مذهبی تاکید کرد: آن وقت که می خواستند حضرت محمد (ص) را ترور کنند و حضرت علی (ع) در بستر وی خوابید ، امروز نیز آن حضرت (ص) را ترور شخصیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: در باره توهین نشریه به حضرت محمد (ص) باید دو جنبه را در نظر بگیریم که در وهله اول پاسخی شایسته به این حرکت است که باید همانند امام راحل (ره) که سلمان رشدی و ناشران و عاملان انتشار کتاب آیات شیطانی را به اعدام و ارتداد محکوم کرد ، باید به این موضوع نیز از این جهت توجه شود.

وی تاکید کرد: دولتمردان ما با قطع رابطه با کشورهای غربی و اخراج سفرا و هر برنامه ای می توانند این حرکت توهین آمیز را جواب دندان شکن بدهند .

mmooomm

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.